انواع موجودات در ماین کرفت
نوشته شده توسط : ماین کرافت

ما درون ماینکرفت ۳ دسته از موجودات رو داریم که در این پست میخواهم شما را با این موجودات آشنا کنم.

۱-اهلی :

الف) گربه (Cat) : یکی از بهترین حیوانات برای محافظت از خانه و شکار کردن. Creeper ها نزدیک گربه ها نمی شوند بنابراین بهترین راه برای دور نگه داشتن Creeper ها از خانه داشتن گربه است. برای اینکه یک گربه را در اختیار خود بگیرید باید گوشت ماهی (Raw Fish) در مقابل آنها بگیرید تا دنبال شما بیایند و سپس آن را وارد خانه کنید و گوشت را با کلیک راست به او بدهید. برای پرورش آنها دو گربه را در کنار هم قرار دهید و به هر دو گوشت ماهی بدهید. اگر تعداد زیادی گربه پرورش دهید می توانید آنها را برای شکار مرغ در جنگل رها کنید.

ب) پلنگ (Ocelot) : حیواناتی همانند گربه ها و هیچ فرقی با آنها ندارند!

ج) مرغ (Chicken) : مرغ ها برای تخم مرغ (Egg) و پر (Feather) و گوشت مرغ (Raw Chicken) استفاده میشوند. برای پرورش دادن آن ها دو مرغ را با گندم (Wheat) به دنبال خود بکشانید و در یک جای امن که به عنوان مرغ داری در نظر گرفته اید به هر دو گندم بدهید یا با پرتاب کردن تخم مرغ بر روی زمین ۱/۸ شانس دارید که یک بچه مرغ از توی آن در بیاید.

د) گاو (Cow) : گاو ها برای چرم (Leather) و گوشت گاو (Raw Beef) و شیر (Milk) استفاده می شوند. برای پرورش گاو ها دو گاو را با گندم به دنبال خود بکشانید و در جای مناسب که به عنوان طویله در نظر گرفته اید به هر دو آن ها گندم بدهید. برای استفاده از شیر گاو باید یک سطل در دست بگیرید (Bucket) و در کنار گاو بایستید و کلیک راست کنید. شیر گاو به تنهایی قابل خوردن نیست و برای درست کردن کیک استفاده می شود.

هـ) گاو قارچی (Mooshroom) : حیواناتی همانند گاو ها که فقط در کنار ابر قارچ ها یافت می شوند و تنها فرقی که با گاو ها دارند این است که اگر با کاسه (Bowl) روی آنها کلیک کنید به شما سوپ قارچ (Mushroom Stew) می دهد!!! و اگر با قیچی پوست آنها را ببرید به شما قارچ قرمز می دهد!!!

و) گوسفند (Sheep) : گوسفند ها فقط برای پشم (Wool) استفاده می شوند و استفاده دیگری ندارند. پرورش گوسفند ها مانند گاو هاست. برای استفاده از پشم آنها باید با قیچی (Shears) روی آنها کلیک راست را نگه دارید.

ز) خوک (Pig) : خوک ها برای سواری (Riding) و گوشت خوک (Raw Porkchop) استفاده می شوند. خوک سواری یک سرگرمی جالب است اما خوک را شما نمی توانید کنترل کنید. پرورش خوک ها همانند گاو ها و گوسفند هاست.

ح) ماهی مرکب (Squid) : ماهی مرکب فقط برای کیسه جوهر (Ink Sac) استفاده می شود. این حیوانات قابل پرورش نیستند و فقط می توان آن ها را کشت.

 

 

2-بی طرف :الف) اندرمن (Enderman) : این موجودات در حال کند و کاو زمین هستند و تا مستقیم به چشم ها آنها نگاه نکنید یا به آنها حمله نکنید به شما حمله نمیکنند. این موجودات قابلیت Teleport دارند اگر به سمت آنها چیزی پرتاب کنید سریع فرار میکنند. این موجودات به آب حساسیت دارند و اگر آنها را در آب بیاندازید سریع Teleport میکنند. بهترین راه کشتن آن ها این است که به چشمان آن خیره شوید و وقتی Teleport کردند بازهم به چشمان آنها خیره شوید. مرد و مردونه 

ب) گرگ (Wolf) : گرگ ها موجوداتی بی طرف هستند و تا به آنها حمله نکنید کاری با شما ندارند. اگر به آنها استخوان (Bone) بدهید تبدیل به گرگ خانگی شما میشوند و دنبال شما می آیند. این موجودات از گوشت (Raw/Cooked Meat) تغذیه می کنند. این موجودات قابلیت تولید مثل دارند و با دادن گوشت به دو گرگ این عمل انجام می گیرد. این موجودات برای محافظت از خانه شما بسیار عالی اند.

ج) زامبی پیگمن (Zombie Pigman) : این موجودات فقط در Nether هستند ولی با برخورد رعد و برق به تعدادی از خوک ها نیز روی زمین پدید می آیند. این موجودات کاری با شما ندارند ولی اگر یکی از پلیر ها به آنها حمله کند ، آنها با تمام پلیر ها دشمن می شوند.

 

3-وحشی :الف) شعله (Blaze) : این موجودات فقط در Nether هستند. این موجودات قابلیت پرواز دارند ، بنابراین برای کشتن آنها روی هوا باید از گوله برف (Snow Ball) استفاده کنید. این موجودات از دور به شما آتش پرتاب میکنند.

ب) عنکبوت (Spider) : این موجودات فقط در شب ظاهر می شوند و قابلیت پرش بلند دارند.

ج) عنکبوت غاری (Cave Spider) : این موجودات از عنکبوت های معمولی خیلی خطرناکتر و کوچکتر اند. این موجودات فقط در نزدیکی Spider Spawner ها وجود دارند.

د) خزنده (Creeper) : این موجودات سبز تنها کاری که میکنند این است که نزدیک شما می آیند و با یک لبخند ناز منفجر میشوند!

هـ) اسکلت (Skeleton) : این موجودات با کمانی که در دست دارند از دور به شما تیر میزنند. اگر نور آفتاب به این موجودات بخورد آتش می گیرند و پس از مدتی میمیرند.

و) زامبی (Zombie) : این موجودات سبز از نزدیک با دست به شما ضربه میزنند. همانند اسکلت ها به نور آفتاب حساس اند.

ز) لجن (Slime) : این موجودات مکعبی بیشتر در آب زندگی می کنند. اگر یکی از آنها را بکشید به تکه های ریز تر تبدیل می شود و بعدی نیز این گونه است. کوچکترین آنها که با کشتن آن دیگر تکه نمیشود ۰٫۶ برابر یک بلاک معمولی است.

 




:: بازدید از این مطلب : 10402
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: